loading...
جذاب و باحال
MILAD بازدید : 71 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شعار 22 بهمن امسال این بود دخترها با فریاد داد می زدند: ((نه روسری نهتو سری حکومت دوست پسری!)) پسرها هم در جوابشون می گفتند نه سربازی نه جانبازی بزن بریم دختر بازی


***


این اس ام اس فقط جهت بیدار کردن شما از خواب میباشد! لطفا پس از خواندن آن لبخند زده و سعی کنید دوباره بخوابید


***
سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی
***


ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟


***


می خواستم یه چیز مهم رو بگم
پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری


***


ببخشکه این موقع شب مزاحمت میشم ,ولی یه سوال توی ذهنم بود که می خواستم ازتبپرسم : میدونی ایران وقتی نفتشو می فروشه , بشکه هاشو هم پس میگیره یانه؟!!!!!!!!!


***


ببخشید که مزاحمت شدم میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره
***
از کنج لبت بوسه ای چون قند گرفتم از قند لبت من مرض قند گرفتم


***


شما مذکر هستید یا مونث ؟


برای دانستن جواب پایین رو نگاه کنید


.


.


.


.


.


.


.


این پایینو که نمی گم


***


دستانم را بر کمرت حلقه میزنم.لبانم را بر لبانت میگذارم و از عصاره وجودت میکشم


با تمامه وجود فریاد میزنم،


دوستت دارم شیشه نوشابه!!!


***


کنم هر شب دعایی کز دلم مهرت رود بیرون ولی اهسته میگویم خدایا بی اثر باشد


***


امان از درد روزگار که سوزاند جگرم........................................دوست دخترم مادر شدو من هنوز پسرم


***


کوره می ره تو آشپزخونه دستشو می کشه رو رنده می گه این چرت و پرتا چیه اینجا نوشتین


***


اگه یه روز به سیخ کشیدنت ناراحت نشو
آخه خیلی تو جیگری


***


یه حس بدی دارم چون فکر میکنم نباید می زاشتم بری جات خیلی خالیه حتی اینجا دیگه بوی عطرت نمی یاد تقصیر من بود آخه سیفونو کشیدم


***


ببخشید بد موقع برات sms فرستادم
میخواستم بیدارت کنم که یکم هم به من فکر کنی
آخه من جیش دارم
***
سلام نمیدونی چقدر خوابم میاد
***
سلام . ببخشید بیدارت کردم . گفتم نکنه داری خواب بد می بینی
***
بیدار شو ....... گفتم بیدارت کنم که صبح خواستی بری بیرون خواب نمونی
تشکر لازم نیست
***


الله اکبر
الله اکبر
.
.
.
.
.
بیدار شو وقت نمازه
***
می خواستم ببینم که خوابی یا نه ؟؟؟
اگه نخوابیدی ، دیر وقته برو بخواب
***


بیدار شو بیدار شو
من تنهام با من حرف بزن
یه قصه واسم تعریف کن خوابم ببره
***
خوابی میخواستمsms
بدم باشه بعد مزاحم میشم
***


آ خونده قرص اکس می خوره میره بالا منبر میگه
بیت المقدس
حالادست دست دست


***


معلم قزوینی به شاگرد: پسر جون اینجوری قبول نمی شی نه کلاس می یای نه باغ


***


به رشتیه با اس ام اس میگن زنت خونه همسایه هست.رشتیه هم اس ام اس میزنه که خاک بر سر کسی که اس ام اس تکراری بده


***


یک روز یک عزرائیل میاد خونه ی قزوینیه میگه شناسنامت رو بده می خوام باطلش کنم . قزوینی : زیره فرش جرات داری برش دار


***


میخوامت نه به خاطر رفاقتت... نه به خاطرصداقتت... نه واسه شرافتت...ظرافتت... رشادتت... حسادتت... می خوامت فقط به خاطر خود کثافتت


***


قزوینیه کنار زمین فوتبال خوابیده بوده. بهش میگن بازی شروع شده پاشو بازی کن میگه من برانکاردم


***


سر در قزوین نوشته خوش آمدید!!! خروجی قزوین نوشته خوشتان آمد؟


***


از جلو دادن راحت تره یا از عقب دادن ؟


.


.


.


.
سازمان نظر سنجی شرکت اتوبوس واحد


***


خیلی دوست دارم زود به زود ببینمت
اما حیف بلیط باغ وحش گرونه


***


فصل چیدن پشم گوسفندان است . زود بخواب فردا اول صف باشی





***************************************
  
برچسب ها اس ام اس طنز ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 7,250